top of page

Träningsgrupp

Offentlig·89 medlemmar

Bästa källor för information om tjänster i Stockholm?


Hej alla! Jag är ny i Stockholm och försöker hitta pålitliga och bra informationskällor www.hyrabostad.net om olika tjänster här i stan, allt från hantverkare och flyttfirmor till restauranger och frisörer. Det finns ju så mycket information där ute, men det är svårt att veta vad som verkligen är pålitligt och aktuellt. Har ni några tips på var jag kan börja leta eller vilka resurser som är bra att använda för att få en översikt av tjänster i Stockholm? Tack på förhand!

Ett tips jag kan ge är att prata med människor i din närhet och be om deras rekommendationer. Det är ofta de mest pålitliga källorna till information om tjänster, speciellt när det gäller saker som att hitta en bra frisör eller en hantverkare. En annan bra idé är att gå till stadens olika stadsdelar och fråga runt lokalt, särskilt på platser där det finns många småföretagare. Det personliga mötet ger ofta en bättre känsla för vad som erbjuds, och du kan också få tips på företag och tjänster som kanske inte syns lika mycket online.

Like

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du träffa andra träningsintr...

medlemmar

bottom of page