top of page

Träningsgrupp

Offentlig·104 medlemmar

Hej! Jag såg din fråga om traktordäck och förstår verkligen vad du menar. Jag har också använt min traktor på leriga och ojämna ytor och har lärt mig en hel del genom erfarenhet. För just sådana förhållanden rekommenderar jag att du väljer däck med ett djupt och aggressivt mönster, eftersom det ger bra dragkraft och förhindrar att traktorn glider. Jag har haft stor nytta av radialdäck, som ofta är mer flexibla och bättre på att anpassa sig till olika markförhållanden. När det kommer till märken, så har jag haft mycket bra erfarenhet av produkter från traktordäck online. De erbjuder ett brett utbud av däck som är speciellt designade för svåra arbetsförhållanden och är samtidigt prisvärda. Glöm inte att regelbundet kontrollera däcktrycket, eftersom detta kan påverka både prestanda och livslängd på däcken. Hoppas detta hjälper dig att hitta rätt däck för din traktor!


mimi mimi
för 4 dagar sedan

Jag tycker att diskussionen om traktordäck är väldigt intressant och viktig för alla som använder traktor. Det finns så många olika alternativ och varje typ av däck har sina egna fördelar och nackdelar. Jag är själv i en situation där jag överväger olika däckalternativ, men har ännu inte tagit något beslut. Det skulle vara bra att höra fler åsikter om hur olika däck fungerar i varierande förhållanden, särskilt på lerig mark. Att få input från erfarna användare kan verkligen hjälpa mig och andra att göra bättre val när vi handlar traktordäck. Jag ser fram emot att läsa fler kommentarer!

J'aime

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du träffa andra träningsintr...

medlemmar

bottom of page